Par novosti i informacija vezanih za Zborovanje

PREDZADATAK ZA UDRUGE

Kako cijelom našem projektu Zborovanje 2015. želimo pridodati i humanitarnu notu dogovorili smo suradnju sa Dječjim domom Ivana Brlić Mažuranić za nezbrinutu djecu u Rijeci, u vidu posjete i prikupljanja potrepština po popisu koji smo dobili ravnateljice ustanove.

Molimo da za predzadatak po udrugama prikupite i donesete, sukladno svojim mogućnostima, nešto od nabrojanog ili da složite pakete sa ovim stvarima:

  • Vanish za otklanjanje mrlja ili Oxy iz DM-a

  • Pelene svih veličina

  • Baby Mille adaptirano mlijeko (samo br.1)

  • Čokolino, fruktolino ili neki drugi Lino.. (može i Čokolešnik :)

  • Stvari za osobnu higijenu

  • Robica za malu djecu (ne treba biti nova samo da je očuvana)

  • Razne grickalice i slatkiše

Sam posjet Domu održati će se u subotu 23.05., gdje će delegacija brđana sudionika otići u posjet domu i predati prikupljeno.

OBAVEZNA OPREMA ZA SUDIONIKE

Popis opreme za sve sudionike:

  • Čuturica ili boca za vodu – obavezno

  • Kapu (sunčane naočale)- obavezno

  • Kabanicu za kišu ili kišobran – za svaki slučaj!

  • Lijekove ukoliko je netko na nekoj terapiji ili ima kakve kronične probleme

  • Za poletarce koji spavaju u dvorani – rezervne tenisice ili papuče za dvoranu

  • Odredsku zastavu za otvaranje Zborovanja (ukoliko jata i patrole imaju svoje zastave svakako ih ponesite!)

OBAVEZNA OPREMA ZA SUDIONIKE DRŽAVNE IZVIĐAČKE OLIMPIJADE

  • 2 PARA SIGNALNIH ZASTAVICA

  • SJEKIRA

  • ZVIŽDALJKA

  • KOMPAS

  • PRVA POMOĆ

  • UNIFORMA I MARAMA

  • ZDRAVSTVENA I ČLANSKA ISKAZNICA

  • OSOBNA ISKAZNICA (za punoljetne)

PROGRAMSKE INFORMACIJE

  • Molimo sve brđane, ukoliko ne žele sudjelovati u programu (a nadamo se da takvih neće biti) da to napišu kako bi znali točan broj osoba za program.

  • Jedna od planiranih aktivnosti za brđane je posjet Titovom brodu Galeb koji se nalazi unutar carinske zone Luke Rijeka, te su posjetitelji dužni Lučkoj upravi dostaviti podatke koje možete naći na prijavnici na kraju ovog dopisa. Broj sudionika koji mogu sudjelovati na ovoj aktivnosti je ograničen te Vas molimo da nam žurno dostavite prijavnicu sa kopijom osobne iskaznice najkasnije do 19.05.(utorak) na sir@sir.hr ili fax 051/371-052

  • Naše izviđače molili bi da, ukoliko imaju, svakako ponesu fotoaparat ili neki od pametnih telefona, dovoljan je jedan po ekipi.

  • Sudionici koji žele u nedjelju 24.05. otići na jutarnju misu u obližnje Svetište Majke Božje Trsatske. Molimo vas ako nam možete dostaviti okviran broj zainteresiranih sudionika po udrugama. (u nastavku prijavnice)

TEHNIČKE I SIGURNOSNE UPUTE

  • Molimo vas da sudionike još jednom podsjetite pravilima ponašanja u prometu ( hodanje po prometnicama, prelazak preko prometnica koje nemaju pješački prijelaz i hodanju u koloni ako se hoda po prometnicama).

  • Za vrijeme programa imat ćete mogućnost besplatno korištenja i gradskih autobusa ( autobusna linija broj 2. Koja vozi do dvorane mladosti (od dvorane mladosti imate 5 minuta pješice do kampusa). Za vožnju autobusom imat ćete zelene narukvice oko ruke (koju nesmijete izgubiti ) i majice zborovanja te obavezno izviđačku maramu!

  • Ulaz i izlaz s područja našeg šator grada biti će kontroliran (zato ćete imati uz majicu zborovanja i zelene identifikacijske narukvice ) još jednom napomena bez narukvica nećete moći boraviti na terenu za smještaj šatora i sudionika ili sudjelovati u programu.

  • Osiguranje prostora za smještaj šatora i sudionika osiguravaju volonteri civilne zaštite koji će imati svoje službene uniforme s oznakama.

  • Za sve informacije ili probleme možete se uvijek obratiti na info pultu (prijavnici) na kojoj će uvijek biti netko ili u slučaju opasnosti volonterima civilne zaštite koji će biti uvijek na terenu.

  • Molimo udruge u nastavku je prijavnica za posjet Titovom brodu Galeb da ispod dopune broj za sudionike koji će spavati u školi.

  • Pogledajte još jednom naše mrežne stranice www.sir.hr/zborovanje (prijavljene udruge) i zapamtite svoj redni broj tako da prilikom prijave udruge samo kažete redni broj pod kojim ste već upisani (da ubrzamo postupak prijave) i na prijavnici (u nastavku ovog pisma) upište broj šatora koji mislite podignuti za smještaj sudionika pa da vam značimo teren.

Rok za odgovore i slanje podataka je ponedjeljak 18.svibnja.2015.!!

Nadamo se da ćete uživati u programu koji smo za vas pripremili te da će vam Zborovanje u Rijeci ostati u lijepom sjećanju.

Izviđački pozdrav i vidimo se na Zborovanju „Rijeka snova“

Šta da?

Uprava Zborovanja